Dette er nogle travle dage på kroen. Men bare rolig. Selvom der kan være lidt kø er der altid nok mad og vi garanterer at vi aldrig går hjem før der er styr på jeres mad. Det er det vi lever og brænder for.
Levering
På større udvalgte datoer som nytår har vi levering gennem et eksternt transportfirma med fødevarer godkendte kølebiler og personale, som kan håndtere transport af fødevarer på professionel vis.
På andre dage sender gerne med en taxa eller andet transportmiddel som forbrugeren selv betaler ved modtagelsen, med mindre andet er aftalt. Vi frasiger os alt ansvar når produktet har forladt Strandmøllekroen.
Du kan som forbruger være helt sikker på, at Strandmøllekroen overholder alle love og regler vedr. håndtering og produktion af fødevarer. Når maden forlader Strandmøllekroen, kan vi ikke garanterer for den videre håndtering og fralægger os dermed ansvaret for evt. følger.
Skulle der mod forventning mangle noget i jeres leveret ordre kan vi til nytår kontaktes indtil den 30 december kl. 20.00 på 39630104 eller kontakt@strandmollekroen.dk. Så skal vi gøre alt hvad vi kan for at udbedre fejlen. Og bare rolig. Vi løser altid vores fejl med et smil.
Fortrydelsesret
I henhold til en undtagelse i forbrugeraftaleloven, fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2,paragraf 9 stk. 2 er køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der købes på offentlige steder, torve og markeder, eller som skal leveres til forbrugeren ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Betaling
Når bestillingen er gennemført modtager du en e-mail ordrebekræftelse. Vi modtager ingen information om din konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om ordren og at bestillingen er betalt.
Reklamationsret
Fødevarer er også omfattet af reklamationsretten, så du kan klage, hvis du opdager en fejl eller mangel ved varen. Det er dog ikke en fejl, når fløden bliver sur efter sidste salgsdato, da det er forventeligt ved den type produkt. Ved vores nytårsmenu ud af huset lukker restauranten kl 15.30 den 31. december. Det er muilgt og hente glemte sager indtil kl. 16.00. Herfra kan vi ikke hjælpe yderligere.
Vi kan ikke hjælpe med at kører ud med evt. fejl og mangler.
Ved afhentning i restauranten skal man dobbelt tjekke købet inden man forlader stedet. Personalet hjælper meget gerne med dette. Når man har forladt kroen er det på eget anssvar at man har det korrekte med videre
Mails sendt til kroen den 1.januar besvares indenfor 2-3 hverdage.
Personlige oplysninger
Personlige oplysninger du afgiver til Strandmøllekroen i forbindelse med købet videregives ikke til tredjepart og er kun tilgængelige for ledende medarbejdere hos Strandmøllekroen.
Denne hjemmeside bruger cookies
Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger, skabe en bedre brugeroplevelse for dig, tilpasse vores indhold og annoncer samt til at analysere vores trafik. Denne information deles ikke med en tredjepart.OkNej